Eerstejaarsweekend 2010

Locatie: Buren, Ameland
Kosten: €35

Lieve medestudenten,

Zoals jullie allemaal vast wel weten wordt ieder nieuw collegejaar ingeluid met een eerstejaarsweekend en dit jaar is niet anders! Heb je je studiegenootjes ook zo gemist afgelopen jaar? Wil je graag kennismaking met de nieuwe lichting studenten? Of wil je juist graag ouderejaars beter leren kennen? Meld je dan aan en ga mee op het eerstejaarsweekend 2010!

Dit jaar vindt het weekend lekker in het begin van het jaar plaats, het weekend van 10, 11 en 12 september zullen we ons begeven naar Buren op Ameland! Dit jaar is er gekozen voor een thema en wel Rumspringa, een belangrijk moment in het leven van de jonge Amish. Ze worden in hun adolescentie losgelaten uit hun gemeenschap en stappen de wijde wereld in om te proeven van alles wat God verboden heeft. Na een aantal jaar bloot te zijn gesteld aan alle aardse ontberingen volgt de keuze: opnieuw gedoopt worden en terug de Amish gemeenschap in of blijven genieten van een vrij leven. Net als hun staan ook onze eerstejaars op het punt om een grote beslissing te nemen: een sprong in het diepe nemen en de rest van hun leven doorbrengen als wazige wijsgeer in de beslotenheid van de filosofische gemeenschap, of veilig en wel genieten van een normaal aards bestaan. We hopen op een bonte avond vol enthousiaste invullingen van ons thema!

Dit alles maak je mee voor slechte € 35,-! Dit is dan inclusief overnachtingen en eten, bier moet helaas voor betaald worden. Inschrijven doe je door een mail te sturen naar bestuur.symposion@gmail.com met als onderwerp “Eerstejaarsweekend 2010″ en in het bericht zelf je naam, adres, telefoonnummer, telefoonnummer voor noodgevallen en speciale behoeftes (allergieën, eetgewoontes of andere bijzonderheden). De kosten voor het kamp kun je vervolgens overmaken naar rekening 6858055 tnv Studievereniging Symposion, onder vermelding van Eerstejaarsweekend 2010 en je naam.

Let op: je bent pas écht ingeschreven als het geld is overgeschreven!

Groetjes,

De Eerstejaarsweekend Commissie
Linda, Erik, Matthijs, Jelle en Nynke

(PS. mocht je nog vragen hebben, schroom dan niet een mailtje te sturen!)

Enkele foto’s van het weekend vind je hier.