Studieverenigingenborrel Geesteswetenschappen

February 3rd, 2014 | Geplaatst in Borrels | Feest

Datum: woensdag 12 februari 2014
Tijd: van 17:30 tot 20:30 uur
Locatie: in de patio van het Arsenaal (Arsenaalstraat 1)

Het nieuwe semester staat voor de deur. Na weken in de UB te hebben geleefd is het daglicht eindelijk weer te zien! Wil je het semester goed beginnen en tevens een ander helpen? Kom op woensdag 12 februari borrelen in het Arsenaal! Aan deze borrel zit een inzamelingsactie voor het goede doel verbonden. Door middel van de verkoop van bier, wijn en fris willen we samen met jou geld inzamelen voor de voedselbank van Leiden! Ook zal er een collectebus staan waar je geld kan doneren. Naast deze twee initiatieven bestaat er tevens de mogelijkheid om langhoudbare producten zoals pasta, koffie en thee mee te nemen naar de borrel en hier in te leveren. Geen snoep, koek of iets dergelijks! Al deze producten gaan rechtstreeks naar de meer dan 850 gezinnen die wekelijks worden gesteund door de voedselbank.

De borrel vindt, zoals reeds vermeld, plaats in het Arsenaal (Arsenaalstraat 1, 2311 CT Leiden), van 17:30 tot 20:30 uur. Iedereen is uiteraard welkom!
Neem in verband met de nieuwe alcoholwetgeving wel een ID-bewijs of collegekaart mee waarop je geboortedatum staat. Op de avond zelf zal hier op worden gecontroleerd.

We hopen dat jullie in grote getale aanwezig zullen zijn om op een leuke en informele manier kennis met elkaar te maken.