Eindexamenborrel

Inloop: 19:00 uur
Start: 19:30 uur
Einde: 23:00 uur
Deelname: niet verplicht, wel leuk

Eindexamenborrel
De centraal eindexamens van de middelbare school staan voor de deur, maar niet voor ons! Wij hebben onze diploma namelijk al in the pocket. Echter, zijn wij nu eigenlijk wel daadwerkelijk ‘wijzer’ geworden sinds wij wijsbegeerte studeren? Of kunnen we weer beter onze collegebanken verruilen voor de schoolbanken? Om dit te testen staat een van onze laatste borrels geheel in het thema van het centraal eindexamen filosofie.
Op de borrel krijgen jullie de gelegenheid een eindexamen filosofie te maken, dat bestaat uit een selectie van vragen en opgaven uit eerdere eindexamens. Zodoende kunnen wij onze wijsgerige kennis en kunsten op de proef stellen. Nadat iedereen de tijd heeft gehad de examens door te nemen en te maken, kijken we ze gezamenlijk na en is er uiteraard tijd voor commentaar.

Hopelijk tot dan!