Wijnproeverij

Tijdstip: 19:00 uur inloop
Locatie: Vrieshof 4

Wijnproeverij
Symposion organiseert samen met Jordy Hesseling, een van onze medestudenten die certificaat na certificaat haalt binnen de wijnwereld, een speciale borrel. Op donderdag 17 april vanaf 19:00 uur in De Vrieshof 4 kunnen jullie gezellig komen bijkletsen onder het genot van een paar lekkere glazen wijn. Jordy heeft zes verschillende wijnen voor ons geselecteerd en deze zal hij gedurende de avond, met korte toelichting, in een paar rondes uitschenken. Wie dan nog meer wil weten over wijn en de karakteristieken van de zes geselecteerde wijnen adviseren wij te proosten met Jordy. Dus wil je gezellig met je studiegenoten een wijntje drinken en ook nog wat opsteken over wijnen kom dan naar de Symposion-wijnborrel! Deze wijnborrel is exclusief voor leden van Symposion.