Nieuwjaarsborrel Geesteswetenschappen

February 9th, 2016 | Geplaatst in Uncategorized

Woensdag 10 februari – 17.00 uur – Arsenaal

De Faculteit der Geesteswetenschappen organiseert ook dit jaar weer een nieuwjaarsborrel voor het goede doel. Symposion is hiervan mede-organisator. Het thema van dit jaar: We’re All Humans. De borrel staat in het teken van het Rode Kruis en de opvang van vluchtelingen, waarvoor we hopen zo veel mogelijk geld op te halen.

Om 17.00 uur zal de borrel worden geopend door Lichelle Fisser, de voorzitter van de Studentendesk van het Rode Kruis in Leiden. Daarna worden er gedurende de avond lootjes verkocht voor de enige echte Geesteswetenschappenloterij! Voor slechts één euro heb je een lootje waarmee je kans maakt op één van de vier goody bags, samengesteld door alle deelnemende verenigingen. Zie ook het evenement op Facebook.

Bier en fris: €1,-
Wijn: €2,-

Woensdag 10 februari van 17.00 tot 21.00 uur in de binnenplaats van het Arsenaal! Tot dan!