Barbecue 6 juni

May 31st, 2016 | Geplaatst in Uncategorized

Geen mooiere afsluiting van het collegejaar dan de traditionele Symposionbarbecue! Een goed moment om onder het genot van een lekkere (vega)burger samen met je medestudenten en docenten te lachen over spraakmakende colleges van het afgelopen jaar, over spannende tijden die komen gaan en natuurlijk om gewoon met elkaar te genieten van een goed gesprek.

Meld je uiterlijk woensdag 1 juni aan voor de barbecue door te mailen naar bestuur.symposion@gmail.com. Vermeld dan ook eventuele allergieën en/of vegetarische wensen.

De kosten zijn 7 euro per persoon. We willen jullie vragen die van tevoren over te maken naar NL41 INGB 0006 858055, op naam van Symposion. Intro’s zijn overigens toegestaan, mits deze zijn opgegeven en hebben betaald uiteraard.

Tot maandag 6 juni!