Eerstejaarsweekend 2009

Locatie: Epe, Gelderland
Kosten: €35

Hallo filosofiestudenten,

Vandaag gaat er weer een splinternieuw collegejaar van start! Reden dus om dat collegejaar eens goed in te luiden. Heb je je in de zomervakantie verschrikkelijk verveeld omdat je je studiegenootjes zo mistte, ben je eerstejaars en sta je te trappelen om iedereen te leren kennen of ga je gewoon graag op reis, meld je dan aan voor het eerstejaarsweekend 2009!

Zoals jullie inmiddels wel hebben gehoord of gezien, komt dat eerstejaarsweekend er alweer snel aan. In het weekend van 18,19 en 20 september begeven we ons met zn allen naar een knusse kampeerboerderij in Epe (Gelderland), waar we het weekend zullen doorbrengen naar vast recept. Dat betekent: een dropping, een sportieve zaterdagmiddag, een lezing en niet te vergeten een hilarische bonte avond.

Hoeveel het ook alweer kost? Slechts 35,-!
Wat je ook alweer moet doen om mee te kunnen? Je morgenmiddag 8 september (vanaf 13.00) inschrijven op de faculteit (loop gewoon even langs het secretariaat oftewel langs Lies!) en het bedrag contant voldoen, of een mail sturen naar bestuur.symposion@gmail.com (kijk op de site welke informatie je daarin moet vermelden) en het bedrag overmaken op girorekening 6858055 t.n.v. Studievereniging Wijsbegeerte Symposion, te Leiden, o.v.v. Eerstejaarsweekend 2009 en je naam.

Vergeet niet: je staat pas ingeschreven als je ook echt betaald hebt!

Groeten,

Hanneke Nagtzaam

Enkele foto’s van het weekend vind je hier.