Eindfeest Symposion: Barbecue

Datum: vrijdag 26 juni 2009
Aanvang: 17.00u
Locatie: Koffiekamer en tuin faculteit Wijsbegeerte
Kosten: €12,50 (Dit is inclusief eten en drinken)
Contact: bestuur.symposion@gmail.com

Klik voor groter formaat

Terugkijkend op het afgelopen jaar kunnen we, ons inziens, constateren dat het al met al een geslaagd jaar voor Symposion is geweest. We hebben verschillende interessante lezingen gehad van onder andere professor De Rijk, we hebben de AIO’s leren kennen en we hebben de sportieve kant van onze leden gezien tijdens het paintballen!

Nu het einde van dit collegejaar in zicht komt, willen wij dit graag op een gepaste wijze afsluiten. Daarom organiseren wij op vrijdag 26 juni wederom een barbecue. Op deze barbecue zijn niet alleen de leden van Symposion uitgenodigd, maar ook alle docenten en medewerkers van het Instituut Wijsbegeerte. Deze afsluiting van het jaar is een goede gelegenheid om onder het genot van wat eten en drinken, wat bij te kletsen voordat iedereen de zon opzoekt! Dus komt allen, zodat wij er een geweldige afsluiting van het jaar van kunnen maken!

De kosten van deze barbecue zijn €12,50 per persoon. In dit bedrag zit de drank inbegrepen. Voor iedereen die niet tijdens het eten aanwezig kan zijn: na afloop van de barbecue zullen wij het feest voortzetten in Camino Real, waarbij iedereen die de barbecue gemist heeft, alsnog kan aanschuiven.

Wij hopen u allen in groten getale te mogen verwelkomen!

——————————-

Gelieve het bedrag vooraf over te maken op rekening: 6858055, Studievereniging Wijsbegeerte Symposion te Leiden, onder vermelding van naam en ‘barbecue’, of voor de 26ste contant te geven aan een van de bestuursleden of Lies Klumper.

Het maakt het voor ons een stuk makkelijker als we weten hoeveel mensen er ongeveer zullen komen. Laat dus even weten of je erbij zult zijn, dan zitten we niet met te veel of met te weinig eten. Ook bij twijfel graag even melden, het is makkelijker eten over te houden dan met te weinig te zitten. Vermeld ook of je vegetarier bent of niet.