Eerstejaarsweekend 2008

Datum: vrijdag 19 – zondag 21 september 2008
Locatie: kampeerboerderij de ‘Immetjeshoeve’ in Den Burg te Texel
Contact: bestuur.symposion@gmail.com

Net zoals elk jaar organiseert Symposion weer een eerstejaarsweekend en wel op 19, 20 en 21 september. Voor dit weekend zijn zowel de aankomende studenten filosofie als de ouderejaars uitgenodigd. We zullen dit jaar verblijven op kampeerboerderij de ‘Immetjeshoeve’ in Den Burg te Texel.

Het precieze programma voor dit weekend is nog niet bekend, maar er zal uiteraard weer een dropping, een lezing en een bonte avond zijn. Wanneer het programma bekend is, zullen jullie daarvan op de hoogte worden gesteld.

De kosten voor dit weekend zijn €35.00. Hiervoor heb je 2 overnachtingen, de boottocht en 2x avondeten, 2x ontbijt en 1x lunch. De kosten van de drank zullen weer voor iedereen apart worden berekend en achteraf worden betaald. Je inschrijving is pas compleet wanneer je ook daadwerkelijk je bijdrage aan het weekend hebt overgemaakt.

Als je mee wilt gaan op het weekend is het wel een vereiste dat je lid bent van Symposion. Maak dus ook nog even €15.00 aan lidmaatschapkosten over op rekeningnummer 6858055, Studievereniging Wijsbegeerte Symposion, onder vermelding van je naam.

Dus, haal je pruik voor de bonte avond van zolder, en meld je aan voor het weekend door een mail te sturen naar bestuur.symposion@gmail.com waarin je vermeldt:
- Naam
- Adresgegevens
- Telefoonnummer
- Naam en nummer voor in noodgeval
- Eventuele vermelding van bepaalde eetgewoontes (bijv.: ‘vlees noch vis’)

Mocht je nog vragen hebben, dan kan je altijd nog een mail sturen naar bestuur.symposion@gmail.com.

Enkele foto’s van het weekend vind je hier.