Eindfeest Symposion: Barbecue

Datum: vrijdag 27 juni 2008
Aanvang: 17.00u
Locatie: Koffiekamer en tuin faculteit Wijsbegeerte
Kosten: €10,- (Dit is inclusief eten en drinken)
Contact: bestuur.symposion@gmail.com

Het afgelopen jaar is een veelbewogen jaar geweest. Na lang getouwtrek zal onze faculteit samen met 3 andere faculteiten fuseren tot één grote faculteit. Ondanks alle drukte hebben wij er, ons inziens, een goed jaar van gemaakt. We hebben een aantal interessante lezingen gehad, en op de Culturele Avond hebben jullie de mogelijkheid gehad om jezelf van je beste kant te laten zien!

Nu het einde van dit collegejaar in zicht komt, zouden wij dit graag op gepaste wijze af willen sluiten. Daarom organiseren wij op vrijdag 27 juni een barbecue. Op deze barbecue zijn niet alleen de leden van Symposion uitgenodigd, maar ook alle docenten en medewerkers van de faculteit Wijsbegeerte. Dit laatste feest als zelfstandige faculteit is een goede gelegenheid om onder het genot van wat te eten en te drinken, nog wat bij te praten voordat iedereen naar de zon vertrekt! Dus komt allen, zodat wij er een geweldig eindfeest van kunnen maken!

De kosten van deze barbecue zijn €10,- per persoon. Bij dit bedrag is de drank inbegrepen. Voor iedereen die niet tijdens het eten aanwezig kan zijn: na afloop van de barbecue zullen wij het feest voortzetten in Camino Real, waarbij iedereen die de barbecue gemist heeft, alsnog kan aanschuiven.

Wij hopen u allen in groten getale te mogen verwelkomen!

Gelieve het bedrag vooraf over te maken op rekening: 6858055,Studievereniging Wijsbegeerte Symposion te Leiden, onder vermelding van naam en ‘barbecue’, of vóór de 27ste contant te geven aan één van de bestuursleden.

Het maakt het voor ons een stuk makkelijk als we weten hoeveel mensen er ongeveer zullen komen. Laat dus even weten of je erbij zult zijn, dan zitten we niet met te veel of met te weinig eten. Ook bij twijfel graag even melden, het is makkelijker eten over te houden dan met te weinig te zitten. Vermeld ook of je vegetarisch bent of niet.

Enkele foto’s van de avond vind je hier.