Filmavond: Eternal Sunshine of the Spotless Mind

Aanvang: 20:00u
Locatie: Ekklesia, Rapenburg 100/102
Entree: gratuit

Ondanks dat het herfstreces in volle gang is, gaan wij stug door met het organiseren van (al dan niet filosofische) activiteiten. Na een geslaagde, maar gering bezochte, borrel in Café de Kroeg, is het nu de beurt voor iets echt ‘filosofisch’ op donderdag 25 oktober. Wij hopen dan ook dat u zich in groten getale laat zien.

Omdat iedereen nu natúúrlijk druk bezig is met het schrijven van de (eerste) papers, en wij daar uiteraard geen storende factor in willen zijn, hebben wij besloten de avond te organiseren rond het thema “Brains in a vat” van Hilary Putnam. Dat zullen wij doen aan de hand van het nodige uurtje ontspanning (film) om daarna uitgerust en wel, onder het genot van een biertje, een pittige discussie met je medestudenten aan te gaan. Voor de eerstejaars is dit dé kans om de ouderejaars (die dit paper al eerder hebben gemaakt) wat advies en wijze woorden te ontrekken. Voor de ouderejaars om de oude papers uit het stof te halen, onbesloten discussies weer te hervatten en de eerstejaars ervan te overtuigen van jullie standpunt.

De film die we zullen gaan bekijken is de film “Eternal Sunshine of the Spotless Mind” van Michel Gondry. Voor meer informatie over deze film, zie imdb.

De locatie van de film en de borrel na afloop is Ekklesia, op het Rapenburg 100/102. Wij zullen daar rond een uur of 8 aanwezig zijn, zodat de film om half 9 van start kan gaan. Wees op tijd! Voor de mensen die niet op tijd bij de film kunnen zijn: schuif aan bij de borrel, ook zonder de film te zien is er genoeg om over te praten!

Nog kort voor u op een rijtje:
Wanneer: donderdag 25 oktober 2007
Waar: Ekklesia, Rapenburg 100/102
Hoe laat: vanaf 20.00 uur, de film begint om 20.30, borrel vanaf ongeveer 22.30
Wat: de film “Eternal Sunshine of the Spotless Mind” met na afloop een drankje

Wij hopen jullie donderdag te kunnen verwelkomen!