The Incredibles of Wall-E?

November 1st, 2011 | Geplaatst in Filmavonden

De eerste filmavond van het jaar staat op de planning voor woensdag 30 november! (Let op! Woensdag, niet donderdag zoals per abuis in de nieuwsbrief staat!) Docent van het Instituut voor Wijsbegeerte dr. J.J.M. Sleutels zal met ons een film gaan kijken en zorgen voor filosofische toelichting. De filmavond zal vanaf 19:00 plaatsvinden in het Lipsius (de precieze zaal wordt nader bekend gemaakt) en voor Symposionleden is de toegang gratis, inclusief drankje en popcorn! Niet-leden betalen hier €2 voor.

Maar… welke film gaan we kijken? Er zijn twee opties en aan jullie de keuze welke het wordt. Stem hieronder op je favoriet! Pleidooien voor of tegen één van de twee kunnen worden achtergelaten in een reactie.

Welke film wil jij aan een filosofische analyse laten onderwerpen?

• Wall-E (56%, 15 Votes)
  • The Incredibles (44%, 12 Votes)

Total Voters: 27

Loading ... Loading ...

De stemming is gesloten. Met 56% van de stemmen is Wall-E de winnaar geworden!

Eén Reactie