Eerstejaarsweekend 2012

Datum: vrijdag 7 september – zondag 9 september
Locatie: De Esrand, Sint Anthonis
Kosten: €40

Om onze nieuwe eerstejaars welkom te heten organiseren we ook dit jaar weer een eerstejaarsweekend. Van 7 tot 9 september reizen we daarom met z’n allen af naar het Zuiden des lands – naar De Esrand in Sint Anthonis, om precies te zijn. Het thema van het weekend is dit jaar: Een beetje bewust. Tijdens het weekend zal Jan Sleutels, docent van de studie Wijsbegeerte in Leiden, ons vereren met een bezoek en een lezing geven en natuurlijk wordt de beroemde bonte avond niet vergeten. Dus kun jij fantastisch blokfluitspelen, jongleren, tapdansen of Heidegger citeren? Schroom dan niet en laat ons allen versteld staan. En uiteraard hebben we nog veel meer voor jullie in petto, maar dat houden we voorlopig lekker geheim.

Je kunt je aanmelden door een e-mail te sturen naar: ejw.symposion@gmail.com met daarin je naam en telefoonnummer en de benodigde kosten à €40,- over te maken naar 6858055 t.n.v. Symposion. Vermeld in deze e-mail ook eventuele allergieën, of je misschien vegetariër bent en andere zaken waar wij rekening mee moeten houden. Als je je hebt aangemeld, krijg je te zijner tijd nog een e-mail met extra informatie over het weekend.