Cafe Philo met het thema: Gender, sekseverschillen en feminisme

October 23rd, 2012 | Geplaatst in Café Philo

Datum: woensdag 17 oktober
Aanvang: 20:00
Locatie: Café ‘t Keizertje (kaiserstraat 2-4)

De activiteit Café Philo is een voortzetting van de filosofische discussieavonden van vorig jaar, met een herzien concept. De avond zal beginnen met een introductie in het onderwerp: deze maand zullen we het hebben over gender, de maatschappelijke invulling die wordt gegeven aan sekseverschillen tussen man en vrouw. Daarna staat het podium vrij voor iedere spreker die wenst te reageren, zijn eigen visie op het onderwerp te presenteren of vragen te stellen. De discussieleider zal de avond in goede banen leiden.

De inleidingspresentatie zal deze maand verzorgd worden door Werner van Rossum. Zoals wij echter op de ALV al kort hebben genoemd, willen wij onze leden graag aanmoedigen mee te doen. Heb je dus zelf laatst iets interessants gelezen, of is er een bepaald onderwerp dat je interesseert en lijkt het je leuk het daar een avond met medestudenten over te hebben? Stuur ons een mail (bestuur.symposion@gmail.com) en wij regelen het voor je!