Cafe Philo met het thema: De waarde van geld

November 13th, 2012 | Geplaatst in Café Philo

Datum: 19 november 2012
Aanvang: 20:30
Locatie: Café ‘t Keizertje (kaiserstraat 2-4)

Deze maand zal Café Philo worden ingeleid door Job van der Weiden, tweedejaars student wijsbegeerte, die met een filosofische insteek een economisch onderwerp zal behandelen met als centrale vraag: Is geld slechts een middel om ruil- en rekenwerk met goederen te vergemakkelijken, of heeft het inmiddels waarde op zichzelf? Bert van Laar zal deze avond optreden als discussieleider. Iedereen is, zoals altijd, van harte welkom en bovendien wordt de discussiestof door middel van de introductie ook toegankelijk gemaakt voor niet-filosofen. Lijkt het je dus leuk om een vriendin of vriend kennis te laten maken met je studie: neem hem of haar mee!
Heb je zelf laatst iets interessants gelezen, of is er een bepaald onderwerp dat je interesseert en lijkt het je leuk het daar een avond met medestudenten over te hebben? Stuur ons een mail (bestuur.symposion@gmail.com) en wij regelen het voor je!