Café Philo door Vincent Bos over Esthetica

Datum: 12 februari
Aanvang: 20:30
Locatie: Café De Keyzer

Voor het volgende Café Philo heeft Vincent Bos zal een inleiding geven over moderne kunst. Aangezien het standaard vakkenpakket van Wijsbegeerte geen esthetiekvak bevat, is dit de uitgelezen kans om het hier eens over te hebben: wat maakt een werk als Kazimir Malevitsj’ ‘Zwarte Vierkant’ nou precies tot kunst? Wat is de rol en de waarde van kunst, wat is de reden dat we een doek met een zwart vierkant erop in een museum hangen? Wij verwachten boeiende discussies. Neem daarom ook vooral vrienden en vriendinnen mee die interesse hebben in het onderwerp!
Heb je zelf laatst iets interessants gelezen, of is er een bepaald onderwerp dat je interesseert en lijkt het je leuk het daar een avond met medestudenten over te hebben? Stuur ons een mail (bestuur.symposion@gmail.com) en wij regelen het voor je!