Cafe Philo april: Pawel bespreekt Nederlandse passies

April 11th, 2013 | Geplaatst in Café Philo

Datum: 22 april
Aanvang: 20:30
Locatie: Café De Keyzer (Kaiserstraat 2-4)

Pawel Werstak is een immer aanwezig bezoeker van onze Café Philo-discussieavonden. Ditmaal zetten we hem eens op de figuurlijke zeepkist om te oreren over een gedicht, namelijk Madonna van Jacques Perk. Aan de hand van dit gedicht zal, na een korte historische inleiding over de tachtigers en hun werk, hoe Nederlanders staan tegenover de in dit gedicht beschreven passies. Het gedicht zal onder andere op de posters komen te staan die zullen hangen op het Lipsius en in het Vrieshof, dus houd je ogen open! Op Café Philo-avonden wordt altijd een filosofisch thema besproken, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat alleen filosofiestudenten welkom zijn. Toegang is vrij voor iedereen, dus neem je vriend(inn)en mee!
Toegang gratis.