Afscheidsbarbecue Lies Klumper en open podium

Datum: 31 mei
Aanvang: 18:00
Locatie: Binnenplaats Matthias de Vrieshof 4

Dit jaar is de traditionele afscheidsbarbecue bijzonder op twee manieren: Ten eerste nemen we bij de barbecue afscheid van Lies Klumper, die ons bij het secretariaat altijd van dienst is geweest. Ten tweede combineren we de barbecue met een open podium: er kan live muziek worden gemaakt, speeches gegeven, toneelstukjes opgevoerd, gedichten voorgedragen, enzovoort. Zo kun je, zo je wilt met wat vrienden, de sfeer van de barbecue nog aangenamer maken of Lies speciaal bedanken. Op verzoek kan er voor muzikale begeleiding worden gezorgd (bijvoorbeeld als je wilt zingen). Meld je hiervoor dus bij ons aan!
Omdat de barbecue in combinatie met het afscheid van Lies wordt georganiseerd, neemt de organisatie van het Lipsius het grootste deel van de kosten voor haar rekening. Dat betekent voor onze leden: gratis toegang!
In verband met de catering is de uiterlijke aanmeldingsdatum 17 mei. Dat kun je hier doen: